Menu :


Link :: 14.10.2007 :: 12:03
Listopad - grudzień 5003

Kurs na Fingisvold – prolog cz. 1, 2 i 3

Sesja Wewnątrztygodniowa

Po wielu przygodach bohaterowie na pokładzie lotniskowca „Zieleń Błękitu” docierają w końcu na Byzantium Secundus. Askar, Varia i reszta spotykają się z Mazzarinem, a następnie z Mistrzem-Marszałkiem Lux Splendor. Dowiadują się, że Lux Splendor szykuje dużą operacje przeciwko sojusznikom Zakonu na Twilight. Askar widzi w tym szanse na dużo większą operacje, która może zmienić koleje wojny, a jemu samemu przynieść sławe i poważanie wśród admirałów Cesarstwa, decyduje się więc zamienić piaskowy mundur Floty Moreau na czerwono-czarny mundur Floty Lux Splendor. Mistrz-Marszałek oddaje pod rozkazy Askara większość Floty LS – lekki krążownik „Dragonslayer”, niszczyciel „Tiger Lily” i trzy fregaty „Spider Crusher”, „Web Breaker” i „Silver Arrow”. Od Mazzarina Askar dowiaduje się o tym że Eryk zbiera flotę i swych vuldrockich sojuszników by najechać na Kish. Askar targany pomiędzy obowiązkami decyduje się porozmawiać z księciem. W tym samym czasie Jason zdaje raport w siedzibie Rycerzy Poszukujących, a Sa’ida zwiedza Małe Kordeth (po czym zostaje odwieziona do pałacu Askara przez uczynnych Traków) Nim jednak udaje się bohaterom opuścić B2, Askar i Varia odwiedzają Lorda Anubisa i Alexandra Wolvertona, a następnie goszczą na przyjęciu u al-malickiej Poseł. Askar rozmawia tam z jednym z admirałów Rawenny, który obiecuje wysłać listy do swej admiralicji i odpowiednio naświetlić sprawę.

Droga na Leminkainen jest krótka. Tym razem bohaterowie „przesiadaja” się na Zenit, który w towarzystwie Nadir porusza się szybciej niż nieruchawa cegła askarowego lotniskowca. Na Duncanie, Askar spotyka się z Erykiem i proponuje mu zwołanie Rady Regencyjnej całego Rodu Li Halan i zaproponowanie w niej miejsc Wielkim Książętom pozostałych Li Halańskich planet. Eryk obiecuje wziąć to pod uwagę. Na Duncanie bohaterowie spotykają maharani Hanitę Lalit Ramakrishna. Prosi ona Askara o złożenie prośby o przyłączenie do rodu na ręce arcyksięcia Al-Malików. Podczas orbitowania na Zenit dociera list od hrabiny Callisty Pennworthy Hawkwood, z prośbą o spotkanie. Askar z szacunku dla męża i wnuka hrabiny wydaje rozkaz wzięcia kursu na planete. Na powierzchni okazuje się, że w Pennworthy Mouse gości sam Marcus Idaho Hawkwood, wysłany przez Admiralicje na półpensję za pobicie Hazackiego Admirała. Hrabina podłamana śmiercią żony Marcusa i pogarszającym się stanem męża i wnuka, prosi bohaterów o pomoc w wyciągnięciu Marcusa z marazmu i postawienie go na nogi. Askar oszołomiony nieco propozycją zgadza się. W zamian za to (nim Askarowi udaje się zaprotestować) hrabina oddaje Askarowej flocie nowe okręty. Bohaterowie opuszczają Leminkainen bogatsi o lekki krążownik „Uśmiech Callisty” i niszczyciel „New Idaho”

Na Rawennie Askar spotyka się z Admiralicją. Hawkwoodzcy admirałowie zgadzają się wysłać z Askarem kilka okrętów w zamian za co chcą by zastępcą Askara został kapitan Reinhard Shonhaus Hawkwood, dowódca ciężkiego krązownika „Hawk”. Flota powiększa się rzeczony krążownik, a także lekki krążownik „Neue Breslau”, dwa krążowniki desantowe „Golden Stag” i "Emerald Lion”, niszczyciel „Havoc” i dwie fregaty uderzeniowe „Stray Dog” i „Blond Hound”. W tym samym czasie Varia, Sa’ida i Ludwik namawiają stacjonujących na planecie ukarów do wygospodarowania legionu, który mógłby wyruszyć z flotą. Mimo początkowych oporów wnuk Nadakiry - Say'Lath zgadza się wylosować legion, jeżeli bohaterowie uzyskają zgodę Wielkiego Księcia Alvarexa. Po powrocie na „Zieleń Błękitu” Askar i Ludwik otrzymują zaproszenia na przyjęcie z okazji Lux Splendor do Wielkiego księcia Alvarexa.
Nadchodzi Lux Splendor. Po porannej mszy i śniadaniu dla wszystkich dowódców Floty reszta poranka i popołudnia mija w rodzinnej atmosferze. Bohaterowie wymieniają się podarunkami i wymyślają odpowiedni dar dla Alvarexa. W końcu Askar decyduje się na parę „Kubusiów”, a Ludwik na odpowiednio bogatą broń. Popołudniu wszyscy wyruszają na przyjęcie. Wśród gości są takie osobistości jak arcyksiążę Juan Hirański, Wielki Książe Khotan, Pan Hargardu Sigfaddir czy Wielki Mistrz Bractwa Wojennego. Przyjęcie zaczyna się od wymiany prezentów. Askar otrzymuje klucz z Antiochii do jednego z sąsiadujących z nią układów, Varia otrzymuje portret cesarza, Sa’ida fragment stołu przy którym odbywała się Rada Bogów, Jason fragment umocnień twierdzy Keddah, a Ludwik wakizashi należące do arcyksięcia Konstantyna (syna Teokraty Halvora) Po prezentach przychodzi czas na przyjęcie. Askar rozmawia z Arcyksięciem Hazatów, Varia i Sa’ida z ukarami i Vuldrokami, Jason z oficerami sił naziemnych, a Ludwik (jak to Ludwik) bryluje wśród rawnneńskich panien. Wszystko toczy się gładko, aż do spotkania Ludwika z hrabina Małgorzatą von Stronnenberg Hawkwood. Kobieta policzkuje Ludwika, obwiniając Manuela o śmierć jej syna. Chwile później bohaterom udaje się dostrzec Denvera Sumemrvale’a rozmawiającego z hrabiną a potem szukającego Ludwika. Bohaterowie salwują się ucieczką na pokład Zieleni Błękitu. Ludwik jest na skraju furii…



Komentuj (2)


Link :: 14.10.2007 :: 13:05
Listopad - grudzień 5003

Powrót na Stare Skey cz. 1, 2, 3 i 4

Sesja Niedzielna

Po odlocie z Delf i wizycie na Duncanie Azim i Aida ostatecznie opuszczają Znane Światy. Pierwszy problem pojawia się przy wrotach Khotan. Okazuje się, że grupą wydzieloną strzegącą wrót dowodzi kontradmirał Izaak Rubinstein Al-Malik wysłany tutaj tylko dlatego, że jego koneksje rodzinne nie pozwalają na wysłanie go na półpensję, a zbyt niekompetentny by pozwolić mu dowodzić gdzie indziej. W ciągu kilku miesięcy kontradmirał obsadził większość stanowisk w obronie systemowej swoimi ludźmi zapewniając sobie całkowitą lojalność stacjonujących tu sił. Tymczasem zgłosił się do niego poseł vuldrocki o imieniu Thorvig Lisia Skóra z prośbą o połączenie sił przy odbijaniu wrót Wolf’s Lament. Admirał zignorował go uważając zagrożenie ze strony Fingisvold za nieistniejące. Podobnie postępuje z Azimem nazywając go „niekompetentnym głupcem, wsadzającym nos gdzie nie jego miejsce”. Na szczęście nie wszyscy we flocie zgadzają się ze stanowiskiem admirała. Dzięki ich pomocy ( i łutowi szczęścia) udaje się bohaterom odebrać władzę Rubinsteinowi i skłonić nowego dowodcę do pomocy Vudrokom.

Gdy flota szykuje się do skoku Azim i Aida zostają zaproszeni na rozmowy przez dowodzącego na Frost Greolfsona. Podczas skoku jendak dochodzi do fluktuacji wrót i bohaterowie trafiają do zaginionego układu, w którym tysiąc lat wcześniej zamknięto Flotę Versy. Tuż po wyjściu z wrót niszczyciel Azima „Płomienna Gwiazda” i towarzyszący mu vuldrocki krążownik Irbis zostają zaatakowani przez lokalne jednostki władające dziwaczną technologią. Na domiar złego, anomalia wrót powoduje uwolnienie się cieni. W wypadku słabszych znikają one po chwili ale silniejsze manifestują się fizycznie. Tak rodzi się Adira – cień Aidy. Tymczasem przeciwnikom szybko udaje się unieruchomić krążownik. Od atakujących „niszczycieli” odrywają się lądowniki szturmowe, które momentalnie atakują Vuldroków. Jarl Thorvig decyduje się poświęcić i tak skazany na zagładę okręt i umożliwić bohaterom ucieczkę. Do ostatnich chwil Płomienna Gwiazda otrzymuje transmisje z krążownika. Widać na nich tubylców-kanibali żywcem jedzących wojowników. Wstrząśnięty Azim kieruje niszczyciel do chmury gazów, gdzie można do ukryć przed kanibalami. Gdy „Płomienna gwiazda” zostaje zabezpieczona Azim wybiera się na zwiad. Okazuje się, że w układzie znajduje się olbrzymia stacja kosmiczna której rdzeniem jest uryjski statek. Dzięki żyjącemu na jego pokładzie Strażnikowi (jak się później okazuje) niedobitki Floty Versy przetrwały uznając go za boga. Pokierował on ich upadkiem, tworząc z nich fanatycznie oddanych mu kanibali polujących na okręty i oddających mu w ofierze swą energie życiową. Azimowi udaje się odkryć na pokładzie Rdzenia prom z silnikami skokowymi i klucze pozwalającym na ucieczkę z tego zapomnianego przez Wszechstwórcę miejsca. W tym samym czasie oficerowie Azima odkrywają dryfujący nieopodal krążownik desantowy "Razorblade". Jego kapitan po zniszczeniu cewek napędu i systemu auto destrukcji postanowił oszczędzić swej załodze ciężkiego losu i wypompował z okrętu powietrze.
Bohaterowie postanawiają podjąć walkę. Azim rozkazuje naprawić Razorblade i przygotować plan ataku. W bitwie udaje się „Płomiennej Gwieździe” bez większych strat własnych rozbić „niszczyciele” wroga i zniszczyć stację strzegącą wrót. W tym czasie Razorblade wysadza desant (w składzie którego są Adira i Azim), któremu udaje się zdobyć uryjski prom i zdetonować czterdiestokilotonową głowice na pokładzie Rdzenia. Bohaterom udaje się opuścić niegościnny układ jednak ur przeżywa wybuch…

Ostatecznie bohaterowie wracają na Khotan, niedługo przed transferem Floty. Przed skokiem odbywa się uroczystość nadania marines biorącym udział w bitwie tatuaży bitewnych. Pośród naznaczonych jest też Adira. Na Frost bohaterowie spotykają się z Greolfsonem i opowiadają o odwadze jarla Thorviga i o bitwie z Duchami Khotan – jak nazywają kanibali Vuldrokowie. Azim i Adira zawierają przyjaźn z bratem Thorviga – thanem Thorgenem. Następnie odbywa się pogrzeb załóg Razorblade’a i Irbisa na który przybywa Thorvald. Podczas pogrzebu o mało co nie dochodzi do porwania Adiry.
Gdy siły są gotowe dochodzi do bitwy. „Płomienna gwiazda” ma lecieć w drugiej fali, nim jednak do tego dochodzi wrota otwierają się i wyskakują z nich fingisvoldczycy. Bitwa jest krwawa (uszkodzony zostaje miedzy innymi cesarski ciężki krążownik „Artemis”), lecz bohaterom udaje się ją przetrwać (a nawet zdobyć niszczyciel) dzięki pomocy thana Thorgena korty ze swoja flotą wraca z Wolf’s Lament w odpowiedniej chwili. Po bitwie Aida i Bertram biorą udział w akcji ratunkowej na pokładzie jednego z vuldrockich krążowników. Udaje im się uratować kilkunastu załogantów. W tym samym czasie na pokład „Płomiennej gwiazdy” przychodzą zaproszenia od Greolfa i Thorgena…



Komentuj (1)


Link :: 26.10.2007 :: 07:25
XI 5003 – 10 I 5004

Konkwista goliacka 1-6

Drużyna Drejkowa

By MANUEL

Po zakończonej kampanii na planetach lihalańskich książę Manuel zaczyna organizować wyprawę na Goliata – system o skok za Demeter, będący jakoby węzłem komunikacyjnym, prowadzącym m.in. do światów vuldrockich i kurgańskich.
Po wizycie na Ungavorox i Ikonie Manuel ląduje na Bizantium Secundus. Tam dołącza do niego stary znajomy z zakonu Kalinthi brat Leonid ze Świątyni Wieczności wraz ze swym przyjacielem, Vuldrokiem imieniem Trzy Pazury. Po pewnym czasie nawiązany zostaje kontakt z Leilą al-Allaw Malik, która ochoczo przyjmuje zaproszenie na wyprawę. Ofertę umila fakt objęcia dowodzenia nad profesjonalnym statkiem badawczym ”Jan Heweliusz”. Tuż przed odlotem Manuel odwiedza Mazzarina. Wchodzi do Archiwów z pustymi rękami, a wychodzi z przepustką na Rimpoche i markizem Alexiejem Iwanowiczem Decadosem, swym dalekim kuzynem.
Trasa wyprawy wiedzie przez Ligheim, Madok i Graala. Połączone floty Trinidadu i Krasnojarska wskakują na Graala, udając niedobitki floty arcyksięcia Flaviusa. Po zadeklarowaniu skoku na Stos, okręty skaczą na Rimpoche. Przekazanie mazzarinowej przepustki – i skok na Demeter (10.12).
W systemie drużyna rozpoczyna poszukiwania klucza, którego kilka egzemplarzy ponoć gdzieś można znaleźć. Po wysondowaniu Gesarów, Kamehamehów a także Lorda Tetu, załoga trafia na kolację do admirała Andermana Hawkwooda, który prezentuje przysłowiowy „pęk kluczy”, do Goliata „i innych systemów”.
Ponieważ podstawowe zadanie zostało wypełnione, drużyna daje sobie kilka dni luzu – Leila przez tydzień uczestniczy w seminariach akademickich, Manuel osadza voroksy w swojej baronii, Alexiej wizytuje sojuszniczych Kamehamehów. W Lux Splendor episkopat demetriański ogłasza Manuela metropolitą. Nowopowstała Metropolia Nowych Światów obejmuje archidiecezje Ungavorox, Moreau, Demeter, Afrodyty, Aresa oraz Świątynię Avesti. Tego samego dnia flota kościelna we wsparciu cesarskiej bombarduje Afrodytę lawiną asteroid.
Na przełomie roku drużyna opuszcza system – nie skacze jednak na Goliata, ale na Korwen, system, do którego kod skokowy odczytał uprzednio Trzy Pazury przy skoku przez wrota. System zawiera głównie skalne i gazowe planety. Pierwszym napotkanym curiosum jest kosmiczna „klatka”, zawierająca kilka istot o podłużnym kształcie, używających psioniki (a konkretnie telekinezy). Dzień później na monitorach flagowca Masakatsu pojawia się ciężki krążownik z czasów Drugiej Republiki. Bliższe oględziny pozwalają na stwierdzenie iż obiekt jest wrakiem, jednak nie zraża to drużyny – okręt holowany jest do wrót.
Po pewnym czasie pojawia się na sensorach kolejny okręt, tym razem nieznanego typu. Po nawiązaniu kontaktu telepatycznego (zwykłe sygnały informujące pozostają bez odpowiedzi) okazuje się, iż w systemie mieszka rasa należąca niegdyś do Jedności. Istoty boją się Atlantów, nie chcą mieć z nimi nic wspólnego i nakazują drużynie natychmiastowe opuszczenie systemu. Książę Manuel podejmuje jednak decyzję aby wydobyć lewiatany znajdujące się pod lodową pokrywą pobliskiej planety.
Roztopienie lodu owocuje ciekawym znaleziskiem – poza dwoma lewiatanami standardowego typu znajduje się tam również lewiatan sześciomackowy. Pierwszy pilot łączy się ze swoim okrętem, po czym okazuje się, iż lewiatany są opętane przez demony. Nota bene jeden z tych demonów, przyjmujący postać nagiej kobiety, od pewnego czasu dręczy Trzy Pazury. Rozpoczyna się walka.
Pierwszy lewiatan ginie rozerwany salwami, sześciomarkowy ucieka. Okręt Jedności rzuca się za nim w pościg. Trzeci lewiatan, jeszcze skryty pod lodem zostaje pocięty na plastry i wrzucony w systemową gwiazdę. Drużyna kontynuuje eksplorację.
Po przeczesaniu systemu nawiązany zostaje ponowny kontakt z Jednością. Udaje się załagodzić konflikt i doprowadzić do układu: drużyna musi znaleźć i zniszczyć pozostałego przy życiu lewiatana, w zamian za co „rasa z Korwen” zobowiązuje się wspomóc Cesarstwo w walce z Zakonem.
Drużyna opuszcza Korwen, wyposażona w artefakt namierzający lewiatana a zarazem będący kluczem. Następnym systemem jest Rubież, znany również jako Edge. Na powitanie gości z orbity głównej planety systemu wyrusza krążownik liniowy…

DODATKOWO:

Okiem Aleksieja

Komentuj (0)



FORUM

[Księga gości]

WSTĘP

Postacie

Aida
Alejandro Corrinho Dulcinea
Alexander Wolverton
Andrew Hakkonen
Askar Al-Allaw
Azim
Fatima Al-Malik
Leila Al-Allaw
Manuel Trinidad Li Halan
Moebius
Seth
Varia
Vasil
Vlad Al-Allaw
Volrath "Trzy Pazury"

Hazackiego pierdoły gawędy

Matka Wojna
Wiara, nadzieja, miłość
Baronet w Zalotach

Chronologia

5003 (22.06.07)
5002 (21.08.06)
5001 (09.08.05)
5000 (29.01.05)
4999
4998
Czasy prekampanijne (10.12.05)

Kroniki Leili (27.03.05)
Listy (21.05.06)

Raporty Specjalne

Kfiatki z sesji (22.06.07)

Handouty

Download

Mapa Cesarstwa (duża)
Błogosławiony Allaw
Dar Ikony
Piękna Callista
Historia rodu Corrinho
Genealogia Alejandro Corrinho Dulcinea
Tabele GSowe

Galerie

GALERIA MATKI MONIKI
Kalendarz z Azimem na 5002
Kalendarz z Owieczką na 5002
Załoga Allawa
Prawdziwa twarz Askara
Sora Tenema LiHalan - Autoportret
Grunsh - by Monika
Prawdziwa twarz Niedzielnych
Prawdziwa twarz Drejkowych
Alejandro ręką Fatimy nakreślon
Varia i Ewa by Fatima
Askar i jego fanka by Fatima

Zaprzyjaznione blogi

GSowe

Blog Askara

RPGowe

Sekretne Zwoje Pani Noriko z rodu Isawa
Blog DeadLands by Cathia
Blog DeadLands by Ramel
Blog Rippers
Blog Maga "Rozbita Rzeczywistość"
Blog Wampirzy Yaviego

Sznureczki

Nasza strona GS
Forum Moorholda
Bufor Sathra


ownlog.com

2017
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2006
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2005
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń